Diensten

Verandermanagement waarbij identiteit, kwaliteit en continuïteit van de organisatie centraal staan.

Verbeteren, vernieuwen of ontwikkelen van de bedrijfsvoering passend bij de (nieuwe) strategie.

In samenhang sturend op harde kanten (strategie, structuren en systemen) en zachte kanten (gedeelde waarden, vaardigheden en stijl van leidinggeven) van de verandering.

Altijd werkend vanuit een concrete vraagstelling: groeigericht of doelgericht, oriënterend of structurerend, participatief of coachend.

Situationeel zoekend naar de beste werkwijze:

  • managementteam interventies, o.a. bij strategische business planning
  • medewerkers interventies, o.a. bij draagvlak creatie voor strategische richting
  • creatieve, inspirerende interventies, o.a. bij organisatie ontwikkel trajecten
  • interim management, bij duurzaam veranderen
  • coaching, bij persoonlijke begeleiding in dynamische omgeving
  • counseling, indien een klankbord nodig is voor eigen reflectie
  • advies, over een concreet probleem of dilemma

 

Aanpak:

Intake gesprek       : bespreken vraagstelling en omschrijven doelstelling

Voorstel                 : wijze van werken, inrichten proces en berekening van kosten

Vastlegging            : afspraken en start van het proces

Uitvoering              : autonomie in verbondenheid

Afsluiting               : evaluatie van proces en resultaat